Nes kunstforening

Personvernerklæring

Denne personvernerklæringen gjør rede for Nes kunstforenings håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer og andre som kontakter oss. Behandlingsansvarlig for personopplysninger i Nes kunstforening er Oddbjørg Reset. Henvendelser for innsyn i, retting av eller sletting av personopplysninger kan rettes til:

Nes kunstforening
Postboks 202, 2151 Årnes
info@neskunstforening.no
Mobil 481 68 921

Dersom du mener at Nes kunstforening har behandlet dine personopplysninger i strid med personvernloven, kan du klage til Datatilsynet.

Kontaktskjema

Fra kontaktskjema lagrer vi navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. Kontaktinformasjonen brukes til å sende ut relevant informasjon slik at kunstforeningene skal kunne oppfylle forpliktelser og utnytte fordelene ved medlemskapet i Nes kunstforening.

E-post

Du kan sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post. Om vi mottar sensitive personopplysninger på e-post fra deg, behandler vi e-posten i henhold til innhold og sletter den straks.

Påmelding til kurs og arrangementer

Via vår nettside er det mulig å melde seg på kurs og arrangementer. I tilknytning til dette samler vi informasjon som navn og kontaktopplysninger. Disse personopplysningene blir ikke brukt til andre formål enn å administrere arrangementet. Personopplysningene vil slettes etter endt arrangement.

Om Facebook-brukere som liker, følger eller interagerer med Nes kunstforenings Facebook-side vil vi via Facebooks innsiktsverktøy få tilgang til anonymiserte data for eksempel om alder, kjønn, bosted, interesser etc. Nes kunstforening bruker den aggregerte statistikken om våre brukere til å forbedre innholdet på Facebook-siden slik at innholdet skal bli mer relevant for målgruppen vår. Dataene vi får innsyn i innholder ikke informasjon som identifiserer enkeltpersoner, men er av typen «mann i alderen 25–34 år, som bor i Bergen og liker sport».